Oldalak

2013. május 13.

Gyümölcsturmix - ananászos-barackos


  
Mostanában valahogy rákaptunk a gyümölcsturmixokra. Nincs ezekben az itókákban semmi különleges... talán pont azért is tetszenek annyira. :) A hétvégén szép ananászt találtam a zöldségesnél. Nem tudtam neki ellenállni... De miért is tettem volna? Ott ültek sorban egymás mellett, és közben finom ananászillat lengte körül őket. :) Úgyhogy egy szép darab jött is velem haza.

Hozzávalók 3-4 személyre:
fél friss ananász
2 nagy narancs
3 szép szem őszibarack, vagy nektarin (lehet befőtt is... házi:))
1 ek. frissen facsart citromlé


  1. Az gyümölcsöket meghámozzuk -én most őszibarackbefőttet használtam, mert friss még nincs- és felkockázzuk.
  2. Mindent egy magas falú edénybe teszünk -vagy turmixgépbe- és összeturmixolunk. Ha túl sűrűnek találjuk hígíthatjuk egy kevés gyümölcslével.
  3. Jól behűtjük, majd poharakba töltve kínáljuk.

Ha reggelire, vagy tízóraira készítjük, adjunk hozzá egy szem banánt is, egy kis plusz energia végett. :)





8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nekem való és a fotók is csodaszépek! Az a sárga felidézi bennem a tengerpart fílinget. :)

    VálaszTörlés
  2. ;) Már csak a napszemüveg hiányzik... meg egy kis napsütés, de az most itt van a pohárban. :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű színe van, szívesen megkóstolnám!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Marka! :) No igen... kell most valami, ami a nyarat idézi, mert az időjárás eléggé fura kedvében van. ;)

    VálaszTörlés
  5. Elsőszámú kedvencem lesz, már látom. :-) Imádnivaló!

    VálaszTörlés
  6. Szia Gold! De jó, hogy itt vagy! :D Örülök, hogy tetszik a kortyolni való! ;)

    VálaszTörlés