Oldalak

2013. május 1.

Gyümölcsturmix - szerdres-málnás



Mivel is tölthetnénk a május elsejét, mint jó kis kerti munkával. :D Klassz idő van, jó kint lenni a friss levegőn. Ilyenkor nincs is kedve az embernek valami hú de nagy ebédhez, mert akkor a délutáni tervek füstbe mennek. Egy könnyű, hűs, gyümölcsös frissítő jól viszont nagyon jól tud esni. Pillanatok alatt elkészül és már kanalazhatjuk is az árnyékban. :)



Hozzávalók 2 személyre:
1 nagy savanykás alma
1 banán
1 narancs
1 nagy marék fagyasztott szeder
1 nagy marék fagyasztott málna

Néhány citromfű hajtás és pár szem málna meg szeder a díszítéshez.


  1. Az almát, banánt, narancsot meghámozzuk. A banánt felkarikázzuk, a narancsot cikkere szedjük és feldaraboljuk; az almát lereszeljük.
  2. Egy magas falú edénybe, vagy turmixgépbe -én egy jó nagy befőttesüveget használtam- tesszük a fagyasztott gyümölcsöket, majd az almát, banánt és narancsot.
  3. Botmixerrel vagy géppel jól összedolgozzuk.
  4. Poharakba töltjük, díszítjük pár szem málnával, szederrel és egy kis citromfűvel.
Ez egy jó sűrű turmix, de hígíthatjuk gyümölcslével, esetleg zúzott jéggel. :)



4 megjegyzés:

  1. Kérek ilyet, most azonnal, mert ebben a pillanatban jöttünk meg a telekről! Fű lenyírva, én odaégtem, és most hűsítőre vágyom. Ez a mixed épp jó lesz nekem. :D

    VálaszTörlés
  2. Küldöm! Nyisd az ablakot! :D

    VálaszTörlés
  3. Egyetlen különbség van a te és az én poharam között: az alja. A tiédnek 2 dísze van, amin a pohártest csücsül, az enyémnek csak egy. Láttam olyat is, aminek kettő volt, de azt sokkal drágábban adták, ezért az "egygumós" győzött. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jééé! Tényleg! :D Hú... én már nem is tudom, hogy a mieink honnan vannak. De azért jó, hogy majdnem egyformák. ;) Akkor "pohárunokatesók" vagyunk. :D

      Törlés