Oldalak

2013. december 16.

20. SAD! Ünnepi játék összefoglaló




 Ezúton is szeretném megköszönni Mindenkinek, hogy ennyi finomságot hoztatok a játékra. :) 

Ajándékot adni -melyek ilyen nagy szeretettel készültek- az egyik legjobb dolog a világon; ezért is volt számomra olyan nagy öröm olvasni a sok csodás receptet!

Az idelátogatóknak kellemes nézelődést és jó csemegézést kívánok!


1. Az első ajándéknak-valót Szofika küldte, aki egy csodás Fehércsokis-gyömbéres keksztrüffellel készült. :) Igazán csinos, ünnepi öltözékbe bújtatta őket. Amondó vagyok, fogadjuk meg ama jó tanácsát, hogy kóstolgassuk minél többet! :D




2. A második csemegét Éva küldte, aki minden évben készít ilyen finom Marcipános aszalt szilva-bonbonokat a család nagy örömére. Marcipán- és fehér csoki-rajongóknak kötelező! :) 




3. A harmadik finomságot Tortafüggő Marisz küldte, aki sok más mellett ezzel igen helyes, "többfunkciós" ajándékkal készül az ünnepekre. :) Ezeket a díszeket bizony én is szívesen megkóstolnám! ...persze előtte azért feldíszíteném velük a karácsonyfát, mert onnan az igazi leenni. ;)




4. A negyedik ajándékot Pitelány készítette, aki nagyon ötletesen "álcázta" paleo teasütijeit. :) Oltári találmány! Ezekből bizony jó párat el tudnék majszolni!




5. Anikó két meglepetéssel is készült. Mentás - csokis kekszekkel és Red velvet szendvicsekkel örvendezteti meg karácsonykor a rokonokat, ismerősöket. Ezek a sütik igazán dekoratívak, s nem csak ízük, de színük is igazán üdítő. :) Én biztosan örülnék, ha ilyen finomságok várnának a fa alatt!






6. Zsuzsi igazi "felnőtt" ajándékot hozott nekünk. Egy aranyló Pálinkás sütőtök-birs lekvárt. Ez aztán a kalácsra-való! :) De nem is akármilyen kalácsra, mert ez egy igazi ünnepi lekvár. ;)




7. Újabb finomság marcipán rajongóknak. :) Trollanyu isteni Narancsos csokis marcipángolyókat készített. Biztos jó "gyerek" volt egész évben, aki ilyen ajándékot kap. :D




8. Brigi hozta Nekünk az első kelt tésztából készült ajándékot, egy olasz csokoládés kenyeret, ami a 'Pane al Cioccolato' névre hallgat. Ugye mindenki kér egy szeletet? Lekvárral megkenve, forró kakaóval -ahogy Brigi írja-, nagyon finom lehet! :)




9. Hajni és Zoli pihe-puha Diós-lekváros mézestallérokat készített. A ropogós dió, a mézes tészta és a szilvalekvár igazán jól illenek egymáshoz. :) Ilyen ajándékot bárki szívesen látna a fa alatt.




10. Egy finomság, ami csokirajongóknak kötelező! :) Györgyi Csokoládés keksze áfonyával és mandulával igazán mutatós ajándéknak-való! De jó, hogy előkerült a fiókból ez a klassz recept!




11. Hankka Mandulás-fűszeres kekszekkel készül az ajándékozásra. A ropogós, illatos kekszek citrommázzal igazán finomak lehetnek! :) Én szívesen megkóstolnám őket! De tudjátok mit, fogadjuk meg Hankka tanácsát és készítsük el ezt a csemegét dióval és mogyoróval is. :)




12. Csigabige puha, omlós Kókuszos kifliket hozott ajándékba. :) Nem is tudom, melyiket kóstolnám meg először... a porcukrosat, vagy a csokoládésat... Egy biztos, hogy mindkettő nagyon finom és remek ajándéknak-való. :)




13. Dina gyerekkorom egyik kedvenc csokiját készítette el, nem is akárhogy! :D Ez pedig nem más, mint a kapucíner házilag. Végre újra majszolhatjuk ezt a finom kávés, omlós desszertet! :)






14. Kabóca Diócskákat készített ajándékba. Szerintem fogadjuk meg a tanácsát és szerezzünk be jó sok dió-formát, hogy elkészíthessük ezt a finom apró süteményt. :) Muszáj lesz, ha azt szeretnénk, hogy ajándékba is maradjon. :D





 15. Andrea Kókusszal szórt csokoládés pereceket varázsol a fa alá. Én bizony nagyon örülnék ilyen ajándéknak, mert hogy hogy nem, ez a sütemény is gyerekkori kedvencem! :D





16. Zsófi -sajnos a blogja még mindig gyengélkedik- egy szuper Adventi naptárral készült a játékra. Én biztosan szívesen majszolnék ilyen meglepiket karácsonyig! ...és még tovább. ;) A leírásért kattintsatok a második képre. :D




Adventi naptár elkészítése


17. Okki igazi "karácsony-illatú" Répás-diós kekszeket sütött. ) Azt hiszem ezeket mindenkinek meg kell kóstolni. Csokival és anélkül is, csak hogy biztosan tudjuk, melyiket szeretjük jobban. ...mondjuk én nem tudnék dönteni. :D



 

18. Ancsa egy igazán izgalmas Gyümölcsös fűszerolajat készített! :D Nyugodtan vágjon bele mindenki, mert ahogy Ő írja: "Az olajakkal is remekül lehet ám kísérletezni!" Szóval készítsük el, várjunk egy kicsit és utána kóstolgassuk szorgalmasan. :)




19. Macskanyelv nagyon-nagyon ropogós és négyszeresen narancsos kekszeket -becsületes nevükön: Narancsos tallérokat- hozott a karácsonyfa alá, egy kis nosztalgiával "fűszerezve". :) Hogy mivel? Ezt nem árulom el... legyen meglepetés! :D Egy biztos és nagyon örülnék, ha ilyen finomság várna az ajándékok között!





20. Linyah "haláli" Baglyos kekszeket sütött ajándékba. :) ...vagy bagolyszemű halálfej-kekszeket? Ezt mindenki maga döntse el! :D Ami biztos, hogy a dió és fahéj párosa most is finom lesz!





21. Teller-cake egy igazán különleges, fűszeres, illatos Karácsonyi likőrrel koccint az ünnepi vacsora után. :) Azt hiszem ebből a remek itókából rögtön két üveggel gyártsunk, hogy jusson is, maradjon is. :D




22. Márti pikáns, Narancsos gyömbérlekvárt hozott nekünk. Azt hiszem az elnevezés híven tükrözi, hogy ebben bizony nem csak mutatóban van gyömbér. Aki szereti a pikáns ízeket bátran készítse el. ...ne csak ajándékba. :D





23. Konyhavirtuóz a csokirajongóknak hozott egy finom meglepetést. :) Nem is akármilyen formában. Ez pedig a házi készítésű Forrócsoki por. :D ...most jut eszembe, milyen rég ittam... Örömmel elfogadnám ezt a csinos kis üveget!





24. Sasó színes köntösbe öltöztetett Trüffel golyókkal lepi meg karácsonykor azokat, akik jók voltak egész évben. :) Nagyon helyesek, ahogy ott csücsülnek vidáman a kis csomagokban!




25. Mandula fehér csokoládés Citromos kókuszkrémmel töltött bonbonokat ad ajándékba. Aki szereti a kókuszos finomságokat, feltétlenül készítse el! ...vagy kérjen ilyet karácsonyra. :D




Stafétaátadás

A következő forduló témájára érkező ötleteket gyöngybetűkkel feljegyeztem apró papírcetlikre, melyeket utána gondosan összehajtogattam, nagyon-nagyon picire. :)
Mivel közjegyző nem volt kéznél, ezért a sorsolásnál én voltam jelen és a kedvenc sütőtálam, melyben a várakozó cetliket kevergettem; és persze a macsekunk, aki a konyhaablakon át, az udvarról kukucskálva ellenőrizte a sorsolás szabályos lefolyását. :D
A sorsolás nyertese és a következő forduló háziasszonya 
Macskanyelv a  Sünis kanál blog írója, aki szuper témával vár titeket!

Gratulálok! :D


Kiegészítés:

Mivel a határidő letelte után is igen klassz gasztroajándék-receptek érkeztek, úgy illik -hogy bár kicsit késve-, de ők is szerepeljenek az összefoglalóban. :)



Vöröskaktusz három ajándékot is hozott nekünk. :) Egy Karácsonyi teakeveréket, Fahéjesszenciát és Vaníliás almachips-et. Micsoda klassz válogatás! :D Én szívesen megkóstolnám mindet; szépen sorban!








Juci Karácsonyi citromszíveket sütött. ...hmmm... érzem is a finom citrommáz ízét. :D Szerintem rögtön két adagot süssünk ebből a remek apró sütiből! :)




Süni Kandírozott mandarinhéjat készített ajándékba. Ez bizony jó ötlet, még mandarinnal nem próbáltam, de nagyon finom lehet! Gyűjtögessük hát szorgalmasan a kis gyümölcsök héját, hogy elkészíthessük ezt a finomságot. :)





Még egyszer szeretném megköszönni mindannyiótoknak, hogy játszottatok!

Boldog, békés ünnepeket kívánok Nektek és minden kedves olvasónak!


26 megjegyzés:

  1. Jajj most látom csak, hogy nem ment el a levelem neked, amiben elküldtem az én nevezésemet :(

    http://sunisuti.blogspot.hu/2013/12/21-sad-kandirozott-mandarinhej.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh... :( Sajnálom. Köszi, hogy megírtad! Azt hiszem az lesz a legjobb, ha írok egy kis kiegészítést a bejegyzés végére, hogy itt a megjegyzések közt is érdemes böngészni. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett az összefoglaló! Mennyire sok jó remek ötlet van! :) Tuti fogom még innen meríteni 1-2 dolgot! Jó ötlet volt a téma választása! Gratulálok! :)

    Én lekéstem, de azért elküldöm a kis citromszíveket! :D

    http://fromjuci.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-citromszivek-20-sad.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Köszönöm, hogy elküldted a linket, így majd tudnak nálad is csemegézni! :)

      Törlés
  3. Csoda klassz dolgok készültek a résztvevők keze nyomán, kedvem támadt mindet megkóstolni! Örülök, hogy játszhattam, köstönöm a lehetőséget, és most kicsit izgulok is, hiszen én viszem tovább a stafétát. :) Szuper összefoglalót írtál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! :) Bár ez legkevésbé az én érdemem, sokkal inkább a sok finomságé, amit Ti készítettetek. :D De azért simán bezsebelem a dicséretet. ;) Én már nagyon várom a következő játékot!

      Törlés
  4. Hű, de szuper lett! :) Most már senki nem mondhatja, hogy semmi ötlete nincs! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony nem ám! :) Ügyes, szorgos kis csapat vagytok! :D

      Törlés
  5. Nagyon sok jó ötlet gyűlt össze lehet válogatni kedvünkre! Köszi az összefoglalót és az ezzel járó munkádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Én pedig köszönöm Nektek a játékot és hogy ilyen sok finomsággal leptetek meg! :D

      Törlés
  6. Köszönöm én is a játékot és az összefoglalót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is köszönöm, hogy játszottál! Ügyesek vagytok! ;)

      Törlés
  7. Szuper felhozatal, bármelyiknek magam is nagyon örülnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ugye? Azt hiszem ezzel nem vagy egyedül! :)

      Törlés
  8. Nagyon színvonalas, klassz dolgok születtek :) Öröm volt végig olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy tetszett! Ügyes volt a csapat nagyon! :D

      Törlés
  9. Mennyi finomság egy helyen! Köszi a játékot!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Most aztán lehet dőzsölni igaz? Én köszönöm, hogy játszottatok! :)

      Törlés
  10. Remek felhozatal és remek összefoglaló! :) Azt hiszem, gyakran jövök majd ötletelni gasztroajándék-ügyben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon klassz dolgokat hoztatok, így könnyű dolgom volt! :) Köszönöm, hogy játszottál!

      Törlés
  11. Köszönöm a játékot, nagyon élveztem :-) Sok szép finomság gyűlt össze :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Bizony, lehet csemegézni... Én köszönöm, hogy játszottál! :)

      Törlés
  12. Tartalmas és színvonalas összefoglalót kerekítettél! Most jól megéheztem így estefelé :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves tőled! :) Jó "anyagból" könnyű dolgozni. :D

      Törlés
  13. Köszönöm a játék lehetőségét! Én máris a bőség zavarával küszködök ennyi finomság láttáűn.
    Neked pedig köszönet a játék levezényléséért és a sziporkázó összefoglalóért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy! Bizony nehéz a választás... ezért hát meg kell kóstolni mindet! ;)

      Törlés